We kijken vooruit én houden vast


Eigen kijk op marketing
Mede dankzij de invulling van deze kijk op marketing stimuleren wij bedrijven om ervoor te zorgen dat ze doorlopend en grondig hun antenne uitzetten voor wat er in de markt gebeurt. Daar ondersteunen wij hen gevraagd en ongevraagd bij. Zij dienen onverminderd relevant te blijven voor hun klanten, dáár houden wij oog voor. Opdrachtgevers weten bovendien hun medewerkers volop bij dit proces te betrekken, waar wij stimulansen voor leveren. En het moet ook nog eens op een slimme, efficiënte en wendbare manier georganiseerd worden. Mede op basis van deze parameters sturen wij samen met de opdrachtgever binnen de marketingdiscipline. Dat maakt de organisatie beter, relevanter en duurzaam succesvol.
Brand Journey
Vertrekpunt
Stap 1
- vaststellen verwachtingen, wensen en ambities
- heldere opdrachtformulering
- bepalen kaders en overwegingen
Analyse
Stap 2
- duiden eigen beeld
- analyse beschikbare en overig benodigde data
- analyseren beeld van stakeholders
- sectoranalyse
- concurrentieanalyse
- klant- en prospectanalyse
Marketing Journey
Stap 3
- selecteren feiten voor positionering
- conclusies voor positioneringsfundament
- oplossingsrichting
- toetsing onderscheidend vermogen, geloofwaardigheid en relevantie
Creative Journey
Stap 4
- beschrijving creatieve route
- opstellen on- en offline communicatiemix
- realisatie algehele vormentaal
- uitvoering specifieke communicatietools
Nieuw punt
Stap 5
- beschrijving nieuwe situatie in 10 onderdelen
- duiding belangrijkste actiepunten
- kortst mogelijke samenvatting nieuw gedachtengoed
Diensten
Branding
Data analyses
Positionering
Communicatie
Marketing
Social media
Creatie / vormgeving
New Business Development
Websiteontwikkeling
Workshop
Activate Your Brand
In een interactieve workshop van 3 uur, loop je samen met 7 andere deelnemers, en onder leiding van een branding-expert, door alle fasen heen voor het bouwen en succesvol uitrollen van een (bedrijfs)merk. Alle vragen die je maar wil stellen, kan je hier kwijt!
Voor wie?
Deze workshop richt zich tot professionals die dagelijks streven naar beter resultaat. Wij zullen je voorzien van nieuwe inspiratie, motivatie en bewezen kennis die in de praktijk toepasbaar is.


Kan ook bij jou op locatie
- Je vormt het interne aanspreekpunt en de perfecte gesprekspartner. Zo inspireer en motiveer je jouw team om de collectieve brand performance te verbeteren.
- Je weet de accenten te benoemen die van groot belang zijn binnen de customer journey en die mogelijk intern verdere aandacht/ verdieping verdienen.
- Jij schakelt nóg sneller en weet zo de marketingafdeling inhoudelijk beter te briefen.
- Je kan toetsen of de strategie van jouw organisatie congruent is met de marketingprestaties van jouw bedrijf en of, en zo ja; waar, er aanpassing vereist is.