Dagelijks
aandacht voor
de klantreis

Opvallende marketingcampagnes van 2020 (tot nu toe)

Opvallende marketingcampagnes van 2020 (tot nu toe)

Met een pandemie en wereldwijde demonstraties tegen racisme is 2020 nú al een jaar voor in de geschiedenisboeken. Alles lijkt zich rondom Corona inmiddels weer een beetje te normaliseren maar het blijft een bizarre en onzekere tijd. Kleine stapjes vooruit en vooral...

Lees meer
Houdt jouw SEO de (be)zoeker vast?

Houdt jouw SEO de (be)zoeker vast?

SEO. Van de naam alleen al krijgen veel mensen de kriebels. En dan niet in positieve zin. Onduidelijk technisch gedoe waar je het liefst helemaal niets mee doet. Mogelijk omdat je niet zo goed weet wat het precies inhoudt óf omdat je gewoonweg niet wilt toegeven aan de hebzucht van Google. Maar je ziet andere bedrijven wel veel nieuwe bezoekers binnenhalen. Bezoekers die jij misloopt.

Lees meer
Ontdek de innerlijke kracht van je merk!

Ontdek de innerlijke kracht van je merk!

In een tijd waarin we alsmaar groei zien in nieuwe merken en producten is het van belang dat je je als merk of bedrijf nadrukkelijk blijft onderscheiden. Zorg dat je opvalt door een sterke merkpositionering te ontwikkelen. Een sterke merkpositionering is uiteraard...

Lees meer
Word een pro in thuiswerken!

Word een pro in thuiswerken!

Artsen, vakkenvullers, magazijnmedewerkers of mensen die op het kinderdagverblijf werken kunnen natuurlijk niet thuiswerken. Sterker nog, deze zijn in deze tijd nóg harder nodig dan dat ze al waren. Maar mensen met een beroep zoals boekhouder, tekstschrijver, web- of...

Lees meer
Is jouw merkbelofte voldoende aansprekend?

Is jouw merkbelofte voldoende aansprekend?

Ieder merk bevat een belofte. Zo belooft bijvoorbeeld McDonalds het hele gezin familieplezier, Red Bull belooft avontuur en Axe deodorant maakt een womanizer van je. Een merkbelofte wordt geformuleerd om klanten te werven en er fans van te maken. Voldoet jouw...

Lees meer
Bouw je merk vooral op je medewerkers

Bouw je merk vooral op je medewerkers

Je kent het vast wel: je ontmoet een stelletje, of wellicht zelfs vrienden in je omgeving, en op de een of andere manier voel je dat er iets niet klopt tussen hen. Je kan het niet duiden, je voelt het simpelweg. Bij brand building werkt het niet anders. Alles moet...

Lees meer
Benieuwd naar de customer journey?

Benieuwd naar de customer journey?

Het thema valt tegenwoordig vaker dan ooit; de customer journey. Marketeers willen graag het oriëntatieproces van de prospect en klant doorzien en nóg belangrijker; doorkruisen en beïnvloeden. Het voorkomt dat we met hagel schieten en zorgt ervoor dat we de juiste...

Lees meer
Brand activation in de praktijk: maximaal indruk maken

Brand activation in de praktijk: maximaal indruk maken

De ideale manier om indruk te maken is door brand activation uiterst serieus te nemen. Dankzij brand activation activeer je jouw merk. Tegelijkertijd werk je aan de identiteit van jouw merk. Hoe ziet dat er in de praktijk uit? Oprechte interactie Dankzij live...

Lees meer
Data-driven marketing, is dat nou echt de oplossing?

Data-driven marketing, is dat nou echt de oplossing?

Het moment dat data-driven marketing nog in de kinderschoenen stond is allang voorbij. Velen zijn er ondertussen van overtuigd dat je meer zult bereiken als je je klant vanbinnen en -buiten kent. Maar zet het verzamelen en analyseren van klantgegevens écht zoveel...

Lees meer
Marketing of Brand Activation?

Marketing of Brand Activation?

Bestaat er eigenlijk wel een verschil tussen marketing en brand activation? Moet marketing sowieso niet het koopproces beïnvloeden, en is dat ook niet waar brand activation voor staat?! Het antwoord is ‘ja’. Van beide wordt verwacht dat zij invloed uitoefenen op het...

Lees meer
Bent u al aangekomen in de betekeniseconomie?

Bent u al aangekomen in de betekeniseconomie?

Als samenleving zijn we steeds meer gaan doorzien dat geluk veel belangrijker is dan consumptie. We willen met z’n allen dat niet meer de focus ligt op geld en winst, maar op maatschappelijke meerwaarde. Het gaat dus om zingeving en echte betekenis. Deze omslag bij...

Lees meer
Pagina 1/27