Dagelijks
aandacht voor
de klantreis

Kiezen om zelf gekozen te worden

Kiezen om zelf gekozen te worden

Volg jij met jouw onderneming en merk de trends? Beweeg jij steeds mee met de ontwikkelingen om jou heen? Lijkt zo logisch, toch? Maar is dat eigenlijk wel zo? Andere taak Natuurlijk, je bent gemotiveerd om aangehaakt te blijven als het gaat om klantverwachtingen. En...

Lees meer
Vergroot je vindbaarheid met deze gratis SEO tips!

Vergroot je vindbaarheid met deze gratis SEO tips!

Niet iedereen heeft maandelijks honderden euro’s beschikbaar om te besteden aan de beste SEO tools. Vooral kleine of net beginnende merken en bedrijven hebben baat bij slimme tips die de dagelijkse SEO-taken eenvoudiger én goedkoper maken. Wil je weten hoe? Lees dan...

Lees meer
Ontdek hoe jij gemakkelijk meer succes behaalt

Ontdek hoe jij gemakkelijk meer succes behaalt

Gemiddeld genomen lezen vijf keer zoveel mensen alleen een titel dan de rest van de tekst. Je kunt dus wel stellen dat de grootste uitdaging zit in het schrijven van een overtuigende headline. Dat betekent dat je met slechts een paar woorden je lezer moet...

Lees meer
Geen trends en verwachtingen dit jaar

Geen trends en verwachtingen dit jaar

In het nieuwe jaar verschijnen er meestal talloze blogs over wat de trends en verwachtingen zijn voor in het komend jaar. Het jaar 2020 was een bizar jaar en als we één ding geleerd hebben is het dat we écht niets kunnen voorspellen. En dat gaan wij dus ook mooi niet...

Lees meer
Hoe maak je jouw onderneming nou écht succesvol?

Hoe maak je jouw onderneming nou écht succesvol?

Er is heel wat meer nodig dan een fraai logo en goed vormgegeven website om tot een succesvolle business te komen. Bijna iedereen begrijpt dat ook wel, maar onder druk van de omstandigheden wordt er maar al te vaak overheen gestapt. Als marketeers begrijpen we heel...

Lees meer
De kracht van eenvoud

De kracht van eenvoud

De eerste en belangrijkste stap naar eenvoud is teruggaan naar het waarom.  ‘Waarom’ gaat over waar je in gelooft en wat je drijft in het doen van de dingen die je doet. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen een product of dienst afnemen vanwege de achterliggende ‘’waarom’’ van het merk of bedrijf en niet vanwege de ‘’wat’’. Mensen willen meer dan dat, ze willen inspiratie, bezieling. Veel bedrijven zetten nog steeds in op de harde USP’s (de wat), terwijl inmiddels blijkt dat juist de zachtere elementen, zoals gevoel en emotie, een gedragsverandering bepalen.

Het is tijd voor verandering

Je weet wat jouw bedrijf of merk doet en wat het uitstraalt. Maar weet je ook waarom? Misschien heb je je door het lezen van deze blog beseft dat nog niet alle belangrijke vraagstukken beantwoord zijn? Dat het tijd is voor verandering? Dat jouw bedrijf of merk toe is aan een frisse blik en betere (her)positionering? Wij houden ons daar dagelijks mee bezig en denken graag met je mee. Maak snel een afspraak. Zo eenvoudig kan het zijn!

Lees meer
Armani, Nike, Dior, Lidl

Armani, Nike, Dior, Lidl

We dragen al decennia lang kleding met grote merknamen zoals Armani, Nike of Dior erop gedrukt. Niemand die daar raar van opkijkt, maar deze zomer gebeurde er iets opvallends in modeland. Heb jij het ook gezien? Dat moet haast wel want je kon er werkelijk niet omheen. Mensen in campingachtige outfits met levensgroot het merk Lidl op hun vormloze shirts, sokken en lompe badslippers. Foeilelijk, als je het ons vraagt en we hebben ons serieus afgevraagd of we er wel of geen aandacht aan moesten besteden. De kledingstukken van Lidl gaan echter als warme broodjes over de toonbank. Hoe komt dat? Wat is de verklaring?

Lees meer
Opvallende marketingcampagnes van 2020 (tot nu toe)

Opvallende marketingcampagnes van 2020 (tot nu toe)

Met een pandemie en wereldwijde demonstraties tegen racisme is 2020 nú al een jaar voor in de geschiedenisboeken. Alles lijkt zich rondom Corona inmiddels weer een beetje te normaliseren maar het blijft een bizarre en onzekere tijd. Kleine stapjes vooruit en vooral...

Lees meer
Houdt jouw SEO de (be)zoeker vast?

Houdt jouw SEO de (be)zoeker vast?

SEO. Van de naam alleen al krijgen veel mensen de kriebels. En dan niet in positieve zin. Onduidelijk technisch gedoe waar je het liefst helemaal niets mee doet. Mogelijk omdat je niet zo goed weet wat het precies inhoudt óf omdat je gewoonweg niet wilt toegeven aan de hebzucht van Google. Maar je ziet andere bedrijven wel veel nieuwe bezoekers binnenhalen. Bezoekers die jij misloopt.

Lees meer
Ontdek de innerlijke kracht van je merk!

Ontdek de innerlijke kracht van je merk!

In een tijd waarin we alsmaar groei zien in nieuwe merken en producten is het van belang dat je je als merk of bedrijf nadrukkelijk blijft onderscheiden. Zorg dat je opvalt door een sterke merkpositionering te ontwikkelen. Een sterke merkpositionering is uiteraard...

Lees meer
Word een pro in thuiswerken!

Word een pro in thuiswerken!

Artsen, vakkenvullers, magazijnmedewerkers of mensen die op het kinderdagverblijf werken kunnen natuurlijk niet thuiswerken. Sterker nog, deze zijn in deze tijd nóg harder nodig dan dat ze al waren. Maar mensen met een beroep zoals boekhouder, tekstschrijver, web- of...

Lees meer
Is jouw merkbelofte voldoende aansprekend?

Is jouw merkbelofte voldoende aansprekend?

Ieder merk bevat een belofte. Zo belooft bijvoorbeeld McDonalds het hele gezin familieplezier, Red Bull belooft avontuur en Axe deodorant maakt een womanizer van je. Een merkbelofte wordt geformuleerd om klanten te werven en er fans van te maken. Voldoet jouw...

Lees meer
Pagina 1/28