We kijken vooruit én houden vast

De aanpak van een Branding agency

Iedere organisatie staat voor heel wat meer dan louter winst maken. Ze geven betekenis aan zaken van belang. DailyBrand marketing & creatie helpt om het unieke bedrijfs-DNA te vertalen naar merkniveau. Dat betekent dat we als branding agency de toegevoegde waarde analyseren, vertalen, scherp stellen en versterken waar mogelijk. Met ons team van merkbouwers laten we het merk echt van betekenis zijn. Daar wordt iedereen wijzer van: meer voldoening, meer relevantie, meer onderscheid. Het levert trots op. En van trotse merken is aangetoond dat zij het beduidend beter doen dan andere. 

De branding van je bedrijf

DailyBrand geeft branding een gezicht. Die identiteit is leidend voor alles wat wij maken. Van de boodschap en de uitstraling van het promotiemateriaal tot de klantenservice: we zien toe op een eenduidige, samenhangende aanpak. Daardoor weten bestaande en nieuwe klanten feilloos wat ze kunnen verwachten. Dat levert vertrouwen op, en daarmee worden relaties (en aankopen) geborgd.

De See, Think, Do & Care-methode

Wij werken met de See, Think, Do & Care-methode. De vier onderdelen vormen samen het gehele klanttraject bij business branding. Bij See gaat het erom dat de bezoeker nog geen klant is en evenmin een koopintentie heeft, maar zich wel oriënteert. Think gaat erover dat de bezoeker overweegt om klant te worden. Bij Do zien we dat de betrokkene een aankoop wil gaan doen. En tot slot Care: in deze fase is de klant tevreden en nu is het de uitdaging om deze klant tevreden te houden. Bij de branding strategie stemmen we de inspanningen af op de fase waarin de bezoeker of klant zich bevindt.