Dagelijks
aandacht voor
de klantreis

Bouw je merk vooral op je medewerkers

Bouw je merk vooral op je medewerkers

Je kent het vast wel: je ontmoet een stelletje, of wellicht zelfs vrienden in je omgeving, en op de een of andere manier voel je dat er iets niet klopt tussen hen. Je kan het niet duiden, je voelt het simpelweg. Bij brand building werkt het niet anders. Alles moet...

Lees meer
Benieuwd naar de customer journey?

Benieuwd naar de customer journey?

Het thema valt tegenwoordig vaker dan ooit; de customer journey. Marketeers willen graag het oriëntatieproces van de prospect en klant doorzien en nóg belangrijker; doorkruisen en beïnvloeden. Het voorkomt dat we met hagel schieten en zorgt ervoor dat we de juiste...

Lees meer
Brand activation in de praktijk: maximaal indruk maken

Brand activation in de praktijk: maximaal indruk maken

De ideale manier om indruk te maken is door brand activation uiterst serieus te nemen. Dankzij brand activation activeer je jouw merk. Tegelijkertijd werk je aan de identiteit van jouw merk. Hoe ziet dat er in de praktijk uit? Oprechte interactie Dankzij live...

Lees meer
Data-driven marketing, is dat nou echt de oplossing?

Data-driven marketing, is dat nou echt de oplossing?

Het moment dat data-driven marketing nog in de kinderschoenen stond is allang voorbij. Velen zijn er ondertussen van overtuigd dat je meer zult bereiken als je je klant vanbinnen en -buiten kent. Maar zet het verzamelen en analyseren van klantgegevens écht zoveel...

Lees meer
Marketing of Brand Activation?

Marketing of Brand Activation?

Bestaat er eigenlijk wel een verschil tussen marketing en brand activation? Moet marketing sowieso niet het koopproces beïnvloeden, en is dat ook niet waar brand activation voor staat?! Het antwoord is ‘ja’. Van beide wordt verwacht dat zij invloed uitoefenen op het...

Lees meer
Bent u al aangekomen in de betekeniseconomie?

Bent u al aangekomen in de betekeniseconomie?

Als samenleving zijn we steeds meer gaan doorzien dat geluk veel belangrijker is dan consumptie. We willen met z’n allen dat niet meer de focus ligt op geld en winst, maar op maatschappelijke meerwaarde. Het gaat dus om zingeving en echte betekenis. Deze omslag bij...

Lees meer
Succesvol zijn? Stop dan!

Succesvol zijn? Stop dan!

Heb jij nog helder voor ogen waar het bij positioneren om gaat? Positioneren gaat toch over keuzes maken? Keuzes die ertoe leiden dat we relevant onderscheidend zijn, dus voldoende opvallen om gekozen te worden?! Het zijn ook de keuzes die richting geven aan waar je...

Lees meer
Waarom e-mailmarketing werkt!

Waarom e-mailmarketing werkt!

E-mailmarketing is mega effectief als het gaat over het direct bereiken van (potentiële) klanten. Het valt daarom ook onder de direct marketing. Het woord zegt het eigenlijk al: er is een directe mogelijkheid om contact te maken met jouw doelgroep. Hieronder tref je 4...

Lees meer
Nieuwe tijden? Leer van de elektronicasector!

Nieuwe tijden? Leer van de elektronicasector!

Wensen van eindgebruikers veranderen massaal en in rap tempo. Daar kunnen we heel blij mee zijn. Er ontstaan namelijk veel nieuwe kansen. Hoe speelt u in op deze ontwikkeling en wat zijn uw kansen voor de toekomst? Tegenwoordig zijn consumenten een stuk bewuster...

Lees meer
Omdat een beeld meer zegt dan 10.000 woorden; emojis

Omdat een beeld meer zegt dan 10.000 woorden; emojis

Ben pas naar nieuwe 🎬🍿geweest. Heb je kids, dan heb je ze zeker gezien 😀, emojis. Maar sowieso is de kans groot dat je ze ook zelf gebruikt in een appje of Facebook-bericht. In hun eenvoud zijn ze werkelijk voor iedereen duidelijk, ongeacht hoe...

Lees meer
ROI op korte termijn; essentieel of zinloos?

ROI op korte termijn; essentieel of zinloos?

De term ROI kent u beslist; 'return on investment'. Bij talloze beslissingen stelt u zich de vraag; wat krijg ik terug zodra ik ergens in investeer? Waarschijnlijk is het ook één van de meest gestelde vragen op het gebied van nieuwe (online) media. Zonder twijfel is...

Lees meer
Pagina 2/28