Dagelijks
aandacht voor
de klantreis

Het einde van het ‘belevingstijdperk’ is daar.

Het einde van het ‘belevingstijdperk’ is daar.

De afgelopen jaren ging het in de marketing- en communicatiesector steeds maar weer over ‘beleving’. Hoe ook een dienst of product moest worden vermarkt, een vast onderdeel diende de beleving te zijn. Doel daarvan was toegevoegde waarde te leveren door een gebeurtenis...

Lees meer
Stimuleer bewuste prikkels in het brein

Stimuleer bewuste prikkels in het brein

Dagelijks ontvangen onze hersenen een immense stroom aan prikkels. Veel van deze prikkels gaan gelukkig aan ons voorbij dankzij het filtersysteem in ons brein. Om alle informatie die op ons af komt toch goed af te kunnen handelen, gaan veel dingen op de automatische...

Lees meer
Uw verdienmodel verandert!

Uw verdienmodel verandert!

Voor dienstverleners gaat het verdienmodel flink veranderen. Tot nu toe kunt u gewoon uw tijd belasten. Maar mede onder invloed van de wens tot co-ondernemerschap verlangt uw klant in de nabije toekomst dat u zich gaat committeren aan het resultaat. Levert uw dienst...

Lees meer
De volgende stap in ‘beleven’…

De volgende stap in ‘beleven’…

Een paar weken geleden stond ik bij de kassa van een Hema. Een winkelschap vol virtual reality-brillen trok mijn aandacht. En vooral de prijs, een luttele 15 euro. Toch belandde deze gadget op dat moment niet op de toonbank... Wel was mijn interesse gewekt en bij...

Lees meer
Opvoeden voor werkgevers

Opvoeden voor werkgevers

Binnen een gezin zijn er bepaalde waarden die u belangrijk vindt, waar u naar leeft en hoe u uw kinderen opvoedt. Wilt u dat uw kinderen een hand geven als ze iemand ontmoeten of is een vriendelijk ‘hallo’ voldoende? Gebruikt u de ‘u' vorm als u mensen aanspreekt,...

Lees meer
De wereld is online, u ook?

De wereld is online, u ook?

Als we tegenwoordig op sociale media als Facebook en Twitter kijken, dan komen we al snel een hoop bekenden tegen. En dan heb ik het hier niet over vrienden, kennissen of familie. Nee, ik heb het over bedrijven en overheidsinstellingen. Uw plaatselijke...

Lees meer
Staat uw deur op een kiertje? Zet hem open!

Staat uw deur op een kiertje? Zet hem open!

Uw (toekomstige) klant verwacht het beste van u; het beste product of de beste dienst, de beste service en de beste prijs. Om te ontdekken dat u hen ook echt het beste biedt, houdt uw klant zijn of haar opties open. En hoe komt iemand aan het beste? Precies; dankzij...

Lees meer
‘Loyaliteit’, is dat iets van vroeger?

‘Loyaliteit’, is dat iets van vroeger?

Loyaliteit, bestaat het nog? Voorheen waren met name de jongeren beperkt loyaal en overduidelijk gericht op verandering en flexibiliteit. Tegenwoordig is dat echter nauwelijks nog generatiegebonden. Met groot gemak nemen consumenten tegenwoordig afscheid van oude,...

Lees meer
Toekomstmuziek of het bekende liedje?

Toekomstmuziek of het bekende liedje?

We leven in een snel veranderende wereld. Daar zal iedereen het over eens zijn. Ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op, sommige trends en noviteiten lijken maar de (nieuws)waarde van een dag te hebben. Nieuwe vindingen en ontdekkingen verrassen ons steeds...

Lees meer
‘Share a coke’ or share a ‘Mood break’

‘Share a coke’ or share a ‘Mood break’

U herinnert zich vast nog wel het grote succes van Coca Cola en hun campagne ‘Share a coke’. Of wat dacht u van de campagne van McDonalds; adverteren zonder logo?! Dit door toepassing van slechts een herkenbare huisstijl (zie onze eerdere blog over dit onderwerp). Dat...

Lees meer
Vijf redenen waarom contentstrategie werkt

Vijf redenen waarom contentstrategie werkt

Veel bedrijven onderschatten het effect van contentcreatie; het creëren van de juiste content dat geplaatst wordt op de eigen website, webshop of weblog. Dit gaat niet alleen om geschreven content, maar ook om video's, foto's en illustraties. De aanleiding van deze...

Lees meer
Vanaf nu gaat er pas echt veel voor u veranderen

Vanaf nu gaat er pas echt veel voor u veranderen

Vindt u dat er de laatste jaren veel veranderd is? U heeft gelijk. De komende tijd gaat er echter nog veel meer veranderen. Heeft u er al over nagedacht hoe uw onderneming daarop gaat anticiperen? Want meer dan ooit zult u zelf ook vernieuwend moeten zijn, en vooral...

Lees meer
Pagina 6/28