Ja, zo kunnen we ons gevoel het beste omschrijven. Het lef van onze opdrachtgevers om het anders te doen, werd namelijk al op dag één van de Automechanica in Frankfurt beloond. Maar liefst 11 immense hallen werden gevuld door 5.400 exposanten! En slechts een enkeling daarvan voldeed niet ‘simpelweg’ aan de verwachtingen van haar bezoekers… En dat waren onze opdrachtgevers.

Tijdens deze beurs introduceerden zij namelijk nieuwe verwachtingen. Een nieuwe standaard. Onderscheidend, geloofwaardig en relevant.

Daar waar concullega-standhouders grossierden in etalages met het (in)complete productaanbod, verdween het product bij onze opdrachtgevers naar de achtergrond of zelfs volledig van het toneel. Het verleggen van de focus, van aanbod- naar vraaggestuurd, werd door de beursbezoekers opgepakt en direct omarmd. Dat maakt onze opdrachtgevers blij en trots, en ons niet minder!

We feliciteren Parts Factory, EMM, Nipparts en Fleetline met de ingeslagen weg en wensen hen veel succes met de opvolging en verdere verdieping van de nieuw verkregen en bestaande relaties!