We maken
ideeën verrassend
zichtbaar

Een bijzondere reclamecampagne

De tijd dat je een prospect met één enkel communicatiemiddel wist te binden ligt intussen ver achter ons. In een tijd van overdaad aan prikkels is er heel wat meer nodig om mensen bewust te bereiken en vooral te raken. Dat vraagt om een doordachte campagne: het op verschillende momenten en via diverse kanalen opzoeken van personen die tot de doelgroep behoren. Doorgaans is de looptijd van een campagne enkele weken tot maanden. Daarbij is een crossmediale inzet vaak aanbevelenswaardig. Hierbij gaat het erom dat prospects via het ene medium terechtkomen op het andere. Er ontstaat een communicatieboog waarbij de prospect wordt afgeleverd bij een actiemoment (aanvraag, bezoek, levering, enz.). Met een campagne kun je de doelgroep aan jouw organisatie binden doordat je de beleving van de klant vormt.

Kies voor crossmediaal succes

Bij een crossmediale campagne worden meerdere communicatiemiddelen ingezet. Daarbij gaat het om een mix van online en offline media. Een campagne kan uit diverse communicatietools en -kanalen bestaan. De ideale mix wordt bepaald op basis van de eerder geformuleerde doelstellingen. Deze doelstellingen lopen doorgaans over een langere periode, maar kunnen ook een kortlopende/ afgebakende tijd beslaan. De doelgroep, het budget en de looptijd beïnvloeden de exacte route en bijzonderheden.

De professionals van DailyBrand beschikken over de kennis, ervaring en passie om te komen tot unieke reclamecampagnes. Marketing campagnes die op een doeltreffende wijze hun werk doen. Campagnes die grafisch vormgegeven worden, en die gaan over advertenties, webdesigns, video’s, beursdeelnamen, magazines…. net over datgene dat perfect bij jouw doelstellingen past. Fantastisch werk. We worden al blij van de gedachten dat we dit ook voor jou mogen doen.