Kent u de term the value proposition? Het betreft de waarde die u uw klant belooft indien deze voor uw product of dienst kiest. Het is een claim die u onderscheidt van anderen. Je kunt nu eenmaal het verschil niet uitmaken als je hetzelfde doet!

Bij relevante verschillen gaat het tegenwoordig bijna altijd om gecreëerde emotionele waarde. De producten en diensten van de alternatieve aanbieders zijn waarschijnlijk nagenoeg identiek, dus onderscheid moet op een ander terrein gevonden worden. En dat kan ook, want klantbeslissingen worden verre van rationeel genomen.

Oké, laten we ervan uitgaan dat het u gelukt is om de klantwaarde te formuleren. Wat dan? U heeft nu een doorslaggevende stap te zetten. U wacht de grote én allesbepalende uitdaging om het te verankeren in het brein van uw klant en prospect. Breinpositioneren, noemen we dat bij DailyBrand. U zult voorgesorteerd moeten staan in het brein van de klant en prospect voor het moment dat deze de koopbeslissing gaat nemen. Want pas als u het in hun hoofd weet te krijgen, heeft het echt waarde.

Benieuwd hoe u die doorslaggevende slag maakt? Nodig dan één van de breinpositioneerders van DailyBrand uit. Dat is vrijblijvend, maar u krijgt zijn verhaal niet meer uit uw hoofd! Bel gauw met 073 6101044.