Het zal u bij bezoeken aan onze site vast zijn opgevallen; DailyBrand is vernieuwd. Geen snelle verbeteringen in de trant van ‘nu nóg beter!’, ‘verbeterd recept!’ of ‘nú 30% meer inhoud!’.
Integendeel. De wijzigingen bestaan niet alleen uit grafische verbeteringen maar staan voor een complete vernieuwing van onze eigen positionering. Vanaf nu luisteren wij DailyBrand’ers namelijk graag naar de ondertitel ‘Breinpositioneerders’. En gaan we als een trots team alles op alles zetten om van uw organisatie of product een nóg sterker merk te maken. Met een eigen domein dat zich ’trotsvast in het brein’ van de ontvanger nestelt.
Trots is namelijk een belangrijk uitgangspunt van onze nieuwe positionering. We hebben in onze nieuwe visuele identiteit een paar cases uitgelicht, stuk voor stuk gelieerd aan onze opdrachtgevers. Hiermee laten we graag zien dat trots werkt. We roepen u van harte op om ook uw (bedrijfs)trots te delen. Zo plaatst u zich en uw onderneming trotsvast in het brein!
Tekst en uitleg? Of wilt u uw commentaar geven? We gaan graag met u in dialoog om onze visie, en trots, over te brengen…