U weet het; steeds meer mensen oriënteren zich online voordat zij een nieuwe aankoop doen. Deze ‘online oriëntatie’ bestaat vaak uit het bezoeken van vergelijkingssites. Vergelijkingssites richten zich doorgaans op
Sta jij wel eens stil bij hoe je zelf een merk, winkel of organisatie selecteert? Waarschijnlijk niet. Onbewust maak je keuzes voor merken op basis van gevoel. Het is een
Iedere sector kent sterke merken. Merken die snel een verbinding maken met een bepaald product of bepaalde dienst. Onze gedachten gaan al vlot uit naar IKEA, als we het hebben
De bekende koplopers van social media zijn inmiddels alweer ingehaald. Met name de jeugd, onze pioniers op het gebied van social media, slaat een nieuw spoor in. Vernieuw mee en
Je bent zakelijk actief op sociale media, maar wat voor posts plaats je? Wat is effectief? Wat levert echt meer volgers, sharing, engagement en – uiteindelijk – geld op? Hieronder
Bent u al bekend met inbound Marketing? Hierbij wordt ervan uitgegaan dat mensen bij een probleem of behoefte zelf op zoek gaan naar een oplossing, dienst of product. Inbound Marketing
Merkfans dragen een merk niet alleen een warm hart toe, ze dragen het ook daadwerkelijk uit. Social media is uitermate geschikt voor het creëren van deze merkfans. Met name op
Het stof is neergedaald. De crisis ligt bijna achter ons. Er is een nieuwe werkelijkheid ontstaan. Wie zijn de winnaars van deze nieuwe tijd? Wie doen het opvallend goed? Tot
De vorige keer blogte ik over de no-logo campagne van Mc Donald’s. Over de effecten van het weglaten van het logo in een campagne. Nu wil ik eens uw kennis
Mijn zoon heeft een diploma behaald. Niet zomaar eentje, nee een heus Ninja-diploma. En dat is in de belevingswereld van een 5-jarige jongen zo’n beetje het hoogst haalbare. U kunt
Waar draait social media eigenlijk om? Heeft u daar al eens echt goed over nagedacht? Social media hebben als primair doel het in contact staan met vrienden, kennissen, familie en
Vorige week riep een groot warenhuis haar klanten op om mee te bepalen welke producten in prijs verlaagd dienden te worden. Online kan er gestemd worden waardoor de klant voor