Veel bedrijven onderschatten het effect van contentcreatie; het creëren van de juiste content dat geplaatst wordt op de eigen website, webshop of weblog. Dit gaat niet alleen om geschreven content,
Vindt u dat er de laatste jaren veel veranderd is? U heeft gelijk. De komende tijd gaat er echter nog veel meer veranderen. Heeft u er al over nagedacht hoe
Participatie. Co-creatie… Populaire termen die u tegenwoordig veelvuldig voorbij hoort komen. Samenwerken met de klant of consument. Een actieve deelname van de klant. Uitwisseling van kennis en ideeën. Inspraak in
Experts verwachten dat er eind dit jaar meer webwinkels zullen zijn dan fysieke winkels. Het is dus de laatste jaren echt hard gegaan met de toename van het aantal online
Het is eigenlijk een beetje vreemd; die vierkante blauwe dozen langs de snelweg die ons van wooninspiratie voorzien. Toch is dat precies wat IKEA doet en waar het bedrijf in
Het is zover, vakantietijd. Hoogstwaarschijnlijk is het binnen uw bedrijf een rustige periode (tenzij u misschien in de ijs- of reisbranche werkt?) Bijvoorbeeld door het ontbreken van enkele collega’s om
Tijdens mijn vakantie in Tsjechië viel het mij in eens op. Wij Nederlanders waren in de supermarkt op zoek naar bekende producten. Alle producten waren namelijk alleen in het Tsjechisch
Bent u al een actieve online shopper? We zien tegenwoordig steeds vaker dat mensen zich online oriënteren op het gebied van nieuwe aankopen. Maar hoe komen zij nou uiteindelijk tot
Er zijn twee wegen die u kunt bewandelen om voor uw klant de beste te zijn in uw vakgebied: u werkt uitzonderlijk hard om beter te worden dan uw concurrenten
Positioneren gaat over het innemen van een plek in het brein van uw belangengroepen. Het gaat hierbij om een perceptie ten opzichte van de concurrentie. Met deze techniek wordt een
Veel merklogo’s worden beoordeeld op mooi of lelijk, maar eigenlijk is dit helemaal niet belangrijk. Het gaat erom dat het logo passend is voor het bedrijf. Vaak dient een bedrijfslogo
De vorige DailyBlog richtte zich op het vergelijken van online aankopen. En het online oriëntatieproces dat hieraan vooraf gaat. Over het vinden van de beste prijs, vergezeld van de meest