YOUR DAILY
BRAND
ACTIVATORS

Daily Blog

Jouw portie dagelijkse inspiratie tref je op deze pagina met boeiende blogs van DailyBrands’ teamleden

Vijf redenen waarom contentstrategie werkt

Veel bedrijven onderschatten het effect van contentcreatie; het creëren van de juiste content dat geplaatst wordt op de eigen website, webshop of weblog. Dit gaat niet alleen om geschreven content,

LEZEN

Vanaf nu gaat er pas echt veel voor u veranderen

Vindt u dat er de laatste jaren veel veranderd is? U heeft gelijk. De komende tijd gaat er echter nog veel meer veranderen. Heeft u er al over nagedacht hoe

LEZEN

Vier redenen waarom u niet voor, maar juist mèt uw klant zou moeten werken

Participatie. Co-creatie… Populaire termen die u tegenwoordig veelvuldig voorbij hoort komen. Samenwerken met de klant of consument. Een actieve deelname van de klant. Uitwisseling van kennis en ideeën. Inspraak in

LEZEN

Het is zover; meer webwinkels dan fysieke winkels!

Experts verwachten dat er eind dit jaar meer webwinkels zullen zijn dan fysieke winkels. Het is dus de laatste jaren echt hard gegaan met de toename van het aantal online

LEZEN

Van vierkante blauwe doos naar nummer 1 breinpositie!

Het is eigenlijk een beetje vreemd; die vierkante blauwe dozen langs de snelweg die ons van wooninspiratie voorzien. Toch is dat precies wat IKEA doet en waar het bedrijf in

LEZEN

5 vakantietips voor ondernemers…

Het is zover, vakantietijd. Hoogstwaarschijnlijk is het binnen uw bedrijf een rustige periode (tenzij u misschien in de ijs- of reisbranche werkt?) Bijvoorbeeld door het ontbreken van enkele collega’s om

LEZEN

What’s in a name?!

Tijdens mijn vakantie in Tsjechië viel het mij in eens op. Wij Nederlanders waren in de supermarkt op zoek naar bekende producten. Alle producten waren namelijk alleen in het Tsjechisch

LEZEN

Extra sales? Maak het persoonlijk!

Bent u al een actieve online shopper? We zien tegenwoordig steeds vaker dat mensen zich online oriënteren op het gebied van nieuwe aankopen. Maar hoe komen zij nou uiteindelijk tot

LEZEN

Spelen volgens de regels leidt zelden tot succes…

Er zijn twee wegen die u kunt bewandelen om voor uw klant de beste te zijn in uw vakgebied: u werkt uitzonderlijk hard om beter te worden dan uw concurrenten

LEZEN

Positioneren? Blijf uzelf!

Positioneren gaat over het innemen van een plek in het brein van uw belangengroepen. Het gaat hierbij om een perceptie ten opzichte van de concurrentie. Met deze techniek wordt een

LEZEN

Webshoppen met gevoel…

De vorige DailyBlog richtte zich op het vergelijken van online aankopen. En het online oriëntatieproces dat hieraan vooraf gaat. Over het vinden van de beste prijs, vergezeld van de meest

LEZEN