Laat mij u even mee terug in de tijd nemen, de tijd van de middeleeuwen. De tijd waarin troubadours met hun imposante verhalen stad en land afgingen. Verhalen waarvoor mensen
Een paar jaar geleden deed de naam Coolblue bij velen geen belletje rinkelen. Gestart als de onzichtbare partij achter websites als MP3shop.nl, Smartphoneshop.nl en Digicamshop.nl, is het bedrijf inmiddels gegroeid
De afgelopen jaren ging het in de marketing- en communicatiesector steeds maar weer over ‘beleving’. Hoe ook een dienst of product moest worden vermarkt, een vast onderdeel diende de beleving
Dagelijks ontvangen onze hersenen een immense stroom aan prikkels. Veel van deze prikkels gaan gelukkig aan ons voorbij dankzij het filtersysteem in ons brein. Om alle informatie die op ons
Voor dienstverleners gaat het verdienmodel flink veranderen. Tot nu toe kunt u gewoon uw tijd belasten. Maar mede onder invloed van de wens tot co-ondernemerschap verlangt uw klant in de
Een paar weken geleden stond ik bij de kassa van een Hema. Een winkelschap vol virtual reality-brillen trok mijn aandacht. En vooral de prijs, een luttele 15 euro. Toch belandde
Binnen een gezin zijn er bepaalde waarden die u belangrijk vindt, waar u naar leeft en hoe u uw kinderen opvoedt. Wilt u dat uw kinderen een hand geven als
Als we tegenwoordig op sociale media als Facebook en Twitter kijken, dan komen we al snel een hoop bekenden tegen. En dan heb ik het hier niet over vrienden, kennissen
Uw (toekomstige) klant verwacht het beste van u; het beste product of de beste dienst, de beste service en de beste prijs. Om te ontdekken dat u hen ook echt
Loyaliteit, bestaat het nog? Voorheen waren met name de jongeren beperkt loyaal en overduidelijk gericht op verandering en flexibiliteit. Tegenwoordig is dat echter nauwelijks nog generatiegebonden. Met groot gemak nemen
We leven in een snel veranderende wereld. Daar zal iedereen het over eens zijn. Ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op, sommige trends en noviteiten lijken maar de (nieuws)waarde van een
U herinnert zich vast nog wel het grote succes van Coca Cola en hun campagne ‘Share a coke’. Of wat dacht u van de campagne van McDonalds; adverteren zonder logo?!