Beleef, voel en wees het verhaal achter uw merk. Positioneren anno 2016; van cruciaal belang voor uw bedrijf en merk(en). Hoe zorgt u dat uw positionering daadwerkelijk het beoogde effect
Mede onder invloed van nieuwe technologie, de digitalisering en de trend dat iedereen binnen een organisatie communiceert, verandert het communicatievak. Deze veranderingen zijn bepaald niet gering qua betekenis. Grote organisaties
Dagelijks ‘luister’ ik naar de radio, waarbij het meeste aan me voorbijgaat en vooral de weinig inspirerende reclameblokken. Maar de radiocommercial van Ditzo viel me deze week wel op. Hierin
Ik zat en ik genoot. Snelheid zonder herrie. Zachte stoelen, een duurzaam label en technologische hoogstandjes, zoals een soort mega tablet op het dashboard. In wat voor auto ik zat?
Mensen willen uniek zijn. Bedrijven ook. Maar hoe uniek is iedereen nou eigenlijk? Welke unieke keuzes maken we nou echt? In de praktijk vaak heel wat minder dan in eerste
Verhalen zijn makkelijk te onthouden en spreken tot de verbeelding. Het vertellen van verhalen is dan ook een ontzettend krachtige manier om een boodschap over te brengen, en tevens een
Een gewone maandagochtend op de Markt in Den Bosch. Een groep toeristen met oortjes in luistert naar hun gids, die via een microfoon in het Frans een uitgebreid verhaal overbrengt.
De hedendaagse consument wordt dagelijks aan een enorme hoeveelheid reclameprikkels blootgesteld. Dit blootstellen aan prikkels wil niet zeggen dat de consument deze ook allemaal waarneemt. Men stelt zich doorgaans open
Appen met uw consument, dat moet zeker kunnen in het jaar 2016?! Wat zijn nu eigenlijk de voor- en nadelen van het zakelijk WhatsAppen? Wellicht bent u zelf ook actief
De afgelopen jaren hielden velen hun hart vast als het ging over de toekomst van de winkel. De winkel zou uiteindelijk volledig uit het straatbeeld verdwijnen, de webshop zou onverminderd
Heeft u ze begin dit jaar gemaakt? Zijn ze nu al jammerlijk mislukt? Of bent u er door eerdere ervaringen niet eens meer aan begonnen? Ik doel natuurlijk op goede
Ongeacht uw product of dienst, succes wordt vooral gemaakt door mensen. Uw mensen. Een sterk merk bouwen kost tijd, een merk onderhouden minstens net zo veel. Tijd en budget besteden