U heeft het de afgelopen maand wellicht meegekregen; franchiseformule Rituals is het snelst groeiende bedrijf van Nederland. De formule heeft in de periode van 2012 tot en met 2016 zo’n
Online-videomarketing. Onbewust wordt u er steeds vaker mee geconfronteerd. Marketeers zijn doorlopend op zoek naar een ludieke en amuserende wijze om prospects te benaderen. Tegenwoordig is hier relatief eenvoudig en
Er zijn bedrijven die hun marketingactiviteiten zelf verzorgen. Dit geldt vooral voor kleinere en beginnende bedrijven die gewend zijn alles zelf voor elkaar te brengen. Te vaak pakt het niet
Nog net voordat we massaal gezamenlijk het nieuwe jaar inluiden, kijken wij graag met u terug op 2016. Dit was zonder twijfel weer een bewogen jaar. Waar de economie enigszins
Het is alweer december: dé maand waarin sfeer en bij elkaar komen centraal staan. De laatste deadlines en campagnes worden afgerond, de balans van het afgelopen jaar wordt opgemaakt en
Kent u de term the value proposition? Het betreft de waarde die u uw klant belooft indien deze voor uw product of dienst kiest. Het is een claim die u
Veel consumenten trekken marketingcampagnes nog wel eens in twijfel. Met name de voortdurende prijzenoorlog tussen supermarktketens is daar een goed voorbeeld van. De alsmaar variërende communicatieboodschappen dragen geen authentieke en
De hedendaagse klant is mondig en verrassend eerlijk. Ergens openlijk commentaar op geven is aan de orde van de dag. Via social media is dat makkelijk gedaan. Steeds vaker zien
Nadat we de afgelopen jaren al hebben gezien hoe belangrijk het targeting en de customer journey zijn, heeft nu het zogenaamde ‘social selling’ de prioriteit. Dat wil zeggen; 24 uur
Communiceren, iedereen doet het. ’s Ochtends als je wakker wordt bekijk je waarschijnlijk eerst of je een whatsapp berichtje hebt ontvangen. Tijdens het ontbijt check je of er nog
Ondernemen is veranderen, zo simpel is het. Dat vraagt nogal wat van organisaties. Want er verandert meer dan ooit, dus het valt niet altijd mee om alles bij te benen.
Bedrijven gaan steeds meer en meer gebruik maken van influencers bij het online promoten van hun merk, product of dienst. Dat influencer marketing een bewezen tool is in de marketingstrategie
4 redenen waarom je negatieve reacties op social media niet moet negeren.
De hedendaagse klant is mondig en verrassend eerlijk. Ergens openlijk commentaar op geven is aan de orde van de dag. Via social media is dat makkelijk gedaan. Steeds vaker zien