Aan het eind van ieder jaar worden de trends voor het volgende jaar weer duidelijk zichtbaar. Elk vakgebied kent haar eigen insteek. Zo zijn er kleurentrends, woontrends, social media trends,
Tegenwoordig vindt meer dan de helft van al het internetverkeer plaats via een smartphone of tablet op internet. Met het oog op usability en conversie zijn er redenen genoeg te
Bent u al bekend met neuromarketing; een beoogde reactie van de hersenen op de combinatie van beeld en geluid?! Het verwerken van emoties die worden opgeroepen en het effect hiervan.
De nieuwe armen worden ze wel genoemd; zzp-ers zonder opdrachten en winkeliers zonder klanten. Het afgelopen jaar waren er in Nederland wekelijks zo’n vijftig faillissementen aan de orde. Week in,
In de komende jaren neemt de personalisatie steeds verder toe. Klanten verwachten bovendien in de nabije toekomst van nog meer diensten en producten gebruik te kunnen maken op momenten dat
De smartphone-industrie is er één waar de concurrentie continue op de loer ligt. Een industrie die zich razend snel ontwikkeld heeft de afgelopen jaren. De mobiele telefoons worden steeds uitgebreider
Het zal u vorige week vast niet ontgaan zijn, de kerstvideo van het Britse warenhuis John Lewis. Een hartverwarmende commercial die over een jongetje en zijn vriendje de pinguïn gaat,
Niet iedereen is een schrijver. Zij die niet bepaald verwachten dat hun werk het volgende best verkopende boek is, zullen waarschijnlijk niet snel een bedrijfsblog opstellen. Toch is bloggen tegenwoordig
Het alom bekende Nokia staat bij vele gebruikers in het geheugen gegrift. De Nokia 3310 is een van de bekendste mobiele telefoons waarvan de kans groot is dat u hem
Verkopen werkt niet meer. Iedereen beschikt nu wel zo’n beetje over een antenne die verkooptechnieken herkent en omzet naar een gevoel van aversie. Anders gezegd; wie een kunstje opvoert wordt
Ja, dat zijn we allemaal. Maar gaan we deze geweldige oefening tijden het WK in China nu voor altijd onthouden? Is dit hetgeen ons decennia na dato nog altijd is
Iedereen weet tegenwoordig dat je sociale media ook bedrijfsmatig moet inzetten. Helaas wordt het niet altijd succesvol ingezet. Hier vijf do’s en don’ts voor Twitter, Facebook en LinkedIn waarmee u