YOUR DAILY
BRAND
ACTIVATORS

Daily Blog

Jouw portie dagelijkse inspiratie tref je op deze pagina met boeiende blogs van DailyBrands’ teamleden

Zó wordt jouw bedrijf het aantrekkelijkste merk voor talent 

Mensen maken jouw merk… Een sterk werkgeversmerk trekt de beste talenten aan én borgt deze. Optimaliseer daarom de reputatie én vergroot het bereik op de arbeidsmarkt. Hoe? Door merk- cultuur-

LEZEN

Kiezen om zelf gekozen te worden

Volg jij met jouw onderneming en merk de trends? Beweeg jij steeds mee met de ontwikkelingen om jou heen? Lijkt zo logisch, toch? Maar is dat eigenlijk wel zo? Andere

LEZEN

Met creatie zorg je ervoor dat klanten en prospects de weg vinden naar jouw organisatie of merk. Door communicatief heel actief en verrassend zichtbaar te zijn. Met designs die de juiste boodschap uitdragen en mensen écht raken.

Ontdek hoe jij gemakkelijk meer succes behaalt

Gemiddeld genomen lezen vijf keer zoveel mensen alleen een titel dan de rest van de tekst. Je kunt dus wel stellen dat de grootste uitdaging zit in het schrijven van

LEZEN

Vergroot je vindbaarheid met deze gratis SEO tips!

Niet iedereen heeft maandelijks honderden euro’s beschikbaar om te besteden aan de beste SEO tools. Vooral kleine of net beginnende merken en bedrijven hebben baat bij slimme tips die de

LEZEN

Geen trends en verwachtingen dit jaar

In het nieuwe jaar verschijnen er meestal talloze blogs over wat de trends en verwachtingen zijn voor in het komend jaar. Het jaar 2020 was een bizar jaar en als

LEZEN

Hoe maak je jouw onderneming nou écht succesvol?

Er is heel wat meer nodig dan een fraai logo en goed vormgegeven website om tot een succesvolle business te komen. Bijna iedereen begrijpt dat ook wel, maar onder druk

LEZEN

De kracht van eenvoud

De eerste en belangrijkste stap naar eenvoud is teruggaan naar het waarom. ‘Waarom’ gaat over waar je in gelooft en wat je drijft in het doen van de dingen die
LEZEN

Armani, Nike, Dior, Lidl

We dragen al decennia lang kleding met grote merknamen zoals Armani, Nike of Dior erop gedrukt. Niemand die daar raar van opkijkt, maar deze zomer gebeurde er iets opvallends in
LEZEN

Opvallende marketingcampagnes van 2020 (tot nu toe)

Met een pandemie en wereldwijde demonstraties tegen racisme is 2020 nú al een jaar voor in de geschiedenisboeken. Alles lijkt zich rondom Corona inmiddels weer een beetje te normaliseren maar

LEZEN

Houdt jouw SEO de (be)zoeker vast?

SEO. Van de naam alleen al krijgen veel mensen de kriebels. En dan niet in positieve zin. Onduidelijk technisch gedoe waar je het liefst helemaal niets mee doet. Mogelijk omdat
LEZEN

Ontdek de innerlijke kracht van je merk!

In een tijd waarin we alsmaar groei zien in nieuwe merken en producten is het van belang dat je je als merk of bedrijf nadrukkelijk blijft onderscheiden. Zorg dat je

LEZEN