Iedere eerste zondag van september strijkt een van de grootste dorpsfeesten van Nederland in het Brabantse Geffen neer. Onder andere demonstraties van ambachten uit vervlogen tijden, het knuffelen van meer dan duizend boerderijdieren, een echte Brabantse markt en een groot aantal terrassen met muziekpodia trekken tegenwoordig zo’n 25.000 bezoekers naar het Brabantse dorp. Het familie-evenement Effe noar Geffe is dan ook een begrip. Niet alleen in de regio, maar in heel Nederland. En dat sinds 1976, toen de herbouw van een houten molen in Geffen werd gevierd met een driedaags feest. Met groot respect voor dit verleden geldt vanaf de 42e editie verfrissing van het concept.
Van bruin naar appeltjesgroen: vanaf najaar 2018 is de nieuwe frisse uitstraling aan de orde. Terwijl de oorspronkelijke waarden – gericht op warme nostalgische gevoelens rondom het Brabantse boerenleven van begin vorige eeuw – in ere worden gehouden, heeft men oog voor de toekomst. Het accent is verschoven van boerenmért naar een social event voor liefhebbers van lokaal, gezond en buiten. ‘Proef het goede landleven’ is de nieuwe campagnethematiek. Het is voortgekomen uit een heldere positionering, waar DailyBrand haar tanden in zette.
Benieuwd naar de kansen die er liggen voor jouw organisatie en/of merk? Even ‘een boompje opzetten?’ Laten we snel afspreken. Kan op jouw locatie of bij ons.