Positioneren staat zakelijk in het middelpunt van de belangstelling. Ondernemers, winkeliers, marketeers en reclamemakers; iedereen begint door te krijgen dat een zorgvuldige positionering het verschil bepaalt tussen wel óf geen succes. Dat is dan ook de reden dat DailyBrand samen met de School van de Toekomst de Nationale Positioneringsdag organiseert. Een enerverend en uniek event, anders dan anders! Voorafgaand, en ook tijdens de dag, levert u als deelnemer bijvoorkeur een actieve bijdrage. U kunt bijdragen aan de basis van de inhoud en het resultaat: een succesvol en geslaagd event. Beweeg uw eigen toekomst en die van andere deelnemers. Dit opdat iedereen huiswaarts gaat met een veelheid aan inspiratie en praktische antwoorden op de individuele vraagstukken.
De Nationale Positioneringsdag begint met een welkomstact en u ontvangt een persoonlijke positioneringsroute. Daarna doorloopt u twee ‘werelden’. Werelden die stuk voor stuk belangrijke elementen uit het positioneringsproces benoemen en verduidelijken. Na deze twee werelden geniet u van een heerlijke lunch en aansluitend doorloopt u nog eens twee ‘werelden’. De Nationale Positioneringsdag introduceert de 4 nieuwe P’s: praktisch, participeren, percipiëren en positioneren. De dag wordt vervolgens afgesloten met een inspirerende spreker en een borrel.
Wanneer?
Dinsdag 18 oktober 2011
09.00-17.00 uur
Waar?
School voor de toekomst te ’s-Hertogenbosch, Vlijmenseweg 2.
Kosten?
€ 295,00* p.p. excl. btw. Opdrachtgevers van DailyBrand ontvangen tijdelijk € 100,-
Inschrijven?
Ga naar www.nationalepositioneringsdag.nl en schrijf u in!