Ben jij al bekend met Inbound marketing? Bij Inbound marketing gaat het erom dat je online informatie deelt met geïnteresseerden op de momenten dat de betrokkenen ernaar op zoek zijn. Je biedt deze informatie aan via beschikbare, relevante kanalen waarbinnen de mogelijk geïnteresseerde de content gepresenteerd krijgt. Er bestaan veel kanalen, zoals e-mailmarketing, branchesites en social media. Soms kun je zelf, al dan niet samen met enkele gelijkgestemden, een eigen kanaal ontwikkelen. Een voorbeeld hiervan is Driving Forces. 

Dagelijks groeikansen

Driving Forces is een online platform dat dagelijks groeikansen biedt. Het prestatieplatform is opgezet door DailyResult, DailyLean en DailyBrand, met Lucratief en Defakto als partners. Allen brengen zij hun kennis en expertise in opdat bezoekers input krijgen waarmee zij hun organisatie flink kunnen versterken. Dat doen zij onder andere door blogs te publiceren, whitepapers aan te reiken, workshops te organiseren en boeiende filmpjes te selecteren. Stuk voor stuk tools om beslissers in het bedrijfsleven op het puntje van hun stoel te krijgen. En… het wordt allemaal gratis aangereikt. De site is namelijk vrij toegankelijk en ieder bericht is zonder inlog te bekijken. Waarom doen we dat?

Dagelijks inspiratie 

De partners van Driving Forces inspireren en delen graag. Dat gebeurt trouwens niet omdat zij volledig onbaatzuchtig zijn. De gedachte achter de samenwerking is dat bezoekers van het platform blijven steken bij het onderwerp van hun interesse. Naarmate zij meer geboeid raken, willen ze meer over het onderwerp cq de aanpak te weten komen. Een onderhoud met de auteur/afzender is dan een logische stap. Niet geheel zonder reden staat iedere auteur bij diens bericht duidelijk vermeld, inclusief de domeinnaam van de organisatie die de betrokkene vertegenwoordigt. Op deze manier wordt er eenvoudig een lijntje gelegd. Zowel prettig voor de geïnteresseerde (de lead) als de auteur.

Deze tijd vraagt om nieuwe oplossingen. Benieuwd naar nieuwe, niet-alledaagse persoonlijke groeikansen? Kijk dan zeker iedere dag even op www.drivingforces.nl of maak gelijk een afspraak met DailyBrand via info@dailybrand.nl.