Wie zit er nog te wachten op productvoordelen?

Van alles is er teveel. Talloze producten en diensten lijken volledig op elkaar. Uw succes wordt dus ook niet bepaald door het uitdragen van wat uw product allemaal wel niet aan kenmerken en eigenschappen bezit. Een goed product is simpelweg een basisvoorwaarde. Het relevante verschil zit ‘m in hoe het product cq uw organisatie door uw afnemer ervaren wordt. Perceptie! En perceptie is waarheid, zo wordt bijvoorbeeld terecht gesteld binnen de Coca Cola-organisatie. Daar weten ze al langer dat mensen handelen naar hun beeld, hun gevoel. Gevoel kan je creëren. Emotionele verbondenheid is de oplossing. Het benoemen van een gemeenschappelijke droom, het benoemen van gezamenlijke drijfveren, het ontwikkelen van een domein waarbinnen je elkaar graag treft. De kans is groot dat u de waarde van deze aanpak onderschrijft, maar nog geen idee heeft waar u moet beginnen. Tijd voor een inspirerend onderhoud met één van de positioneerders van DailyBrand! Want wie zit er tegenwoordig nog te wachten op een verhaal over productvoordelen?

Door: Arend-Jan Top

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *