U heeft het de afgelopen maand wellicht meegekregen; franchiseformule Rituals is het snelst groeiende bedrijf van Nederland. De formule heeft in de periode van 2012 tot en met 2016 zo’n 1.097 nieuwe banen gecreëerd. Hoe komt dat nu? Wat valt er van hen te leren? Wat is hun recept voor een succesvolle exploitatie?

Het luxe Home en Body Cosmeticamerk bestaat sinds 2000 en is begonnen vanuit een diepgewortelde passie: dagelijkse routines veranderen in bijzondere verwenmomenten met mooie, luxe producten. De basis van hun collecties is te vinden in de gebruiken van oosterse tradities. Dit verhaal brengt een enorme beleving met zich mee. Een heerlijk verhaal dat beklijft.

Zo creëert u met de badschuimen een eigen authentieke Hamman bij u thuis. En na het drinken van hun thee ervaart u de kracht van Ayurvedische wijsheid. Het zijn enkele voorbeelden van emotionele bevrediging die ervoor zorgen dat de positionering van Rituals ijzersterk in zijn schoenen staat. De Oosterse wereld komt door Rituals binnen handbereik voor iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is in de Oosterse cultuur en levensstijl.

Het merk wordt gevormd door een community waarmee klanten zich prima kunnen identificeren. Ze willen erbij horen. Om de emotionele beleving te ervaren kopen ze uiteraard de producten. De collectie is in de loop der tijd al flink verbreed. Naast lichaams- en gezichtsverzorging valt er ook te kiezen uit kleding, geurkaarsen, parfum, make-up en dus thee.

Ben u toe aan Ayurvedische wijsheid? Rituals staat voor u klaar. Wijze lessen over uw positionering; welkom bij DailyBrand.