Hearses

The Hearse & Limo Company

Lokaal garagebedrijf wordt Europees marktleider

Bijna vijftig jaar geleden vond de onderneming zijn oorsprong als garagebedrijf. Later volgde de verkoop van robuuste, jong gebruikte Amerikaanse auto’s. Intussen al enkele jaren terug, wilde de organisatie haar vleugels verder uitslaan. Een combinatie van internationalisering, succesvolle inzet van nieuwe media, realiseren van meer herhalingsaankopen en het bereiken van een hogere mate van dienstverlening (liaison management).

In nauw overleg met DailyBrand werd voor de organisatie een nieuwe markt getraceerd; de uitvaartmarkt. Een internationale, levendige markt die niet gebukt gaat onder de laagconjunctuur. Een markt waarbinnen zich tal van nieuwe trends ontwaren; specifieke overbrengwagens, behoefte aan totaalconcepten (incl. onderhoud, schadeherstel, lease, etc.), de auto als onderdeel van de positionering van de opdrachtgever, enzovoorts.

MvR_inzetThe Hearse & Limo Company was geboren en eiste haar plek op door als geen ander de uitzonderlijke professionaliteit van uitvaartvervoerders te bevestigen. De campagnethematiek; driven by professionals! De organisatie erkent het belang bij opdrachtgevers tot specifieke vakkennis en kundigheid. Daarom heeft zij samen met een opleidinginstituut rijvaardigheidstrainingen voor uitvaartvervoerders ontwikkeld, was zij de eerste die een slipcursus voor rouwautochauffeurs kon aanbieden, en maakt zij intensief gebruik van de sociale media om kennis te delen. Prospects en klanten ervaren de organisatie als een dienstverlener die substantieel bijdraagt aan de kwaliteitsverbetering in de sector. Begrijpelijk dus dat The Hearse & Limo Company de voorkeur van uitvaartvervoerders verdient, zodra er een begrafenisauto wordt aangekocht! Binnen enkele jaren tijd is de onderneming dan ook uitgegroeid tot Europees marktleider. Ook voor The Hearse & Limo company zelf geldt; driven by professionals.