Inhaken en erbij zijn…

Met nog zo’n twee weken te gaan tot de aftrap van het EK begint de Oranjekoorts in ons land langzaam maar zeker weer te stijgen. Logisch dat veel bedrijven hier op inspelen. Want als Nederland straks weer massaal achter Oranje staat, wil ieder merk die spannende en verbroederende momenten aan zich koppelen. Met de meest originele, opvallende gadget en eruit springende actie die een glimlach tovert op alle gezichten.

En het zijn er inmiddels een hoop. Op het blog ‘Verse Reclame’ is zelfs een teller te vinden met de nieuwste aanwinsten op inhaakgebied. Hier staan inmiddels al over de honderd acties op. Van Geluksvogeltjes, Motorkap-leeuwen, Rugnummer-shirts tot Zonnesnorren. Welke actie slaat volgens u het beste aan, en welke slaat juist compleet de plank mis? We horen graag uw mening hierover.

En natuurlijk haken wij bij DailyBrand graag mee. We hebben de speciale koningsblauwe Number 1-button of sleutelhanger voor u klaarliggen. Want wij weten als geen ander wat de waarde is om in het hoofd van mensen op nummer één te staan. Wilt u er één scoren? Reageer dan snel, want op is op. Zo werkt dat natuurlijk bij hypes.

Mocht u niet warm lopen voor voetbal, dan horen wij u natuurlijk ook graag juichen voor een positioneringsgesprek, marketingsupport of doelgericht advies…

Door: Sander Dirks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *