Hoe trots kan je zijn?

Wat brengt merken en bedrijven verder? Gaat het om een goed verhaal, dus storytelling? Gaat het om de inhoud zelf? Of zet het gevoel alles en iedereen op voorsprong? Bij DailyBrand zijn we ervan overtuigd dat het gevoel daadwerkelijk de doorslag geeft. Positioneren gaat over emotie; een voorkeursplek in het hoofd dankzij een emotionele verbinding. Maar welke emotie verbindt u met uw relaties? Wat is dan de emotie die u en uw klanten niet alleen samenbrengt, maar ook samenhoudt? Dat vergt onderzoek.

U zult gesprekken aan moeten gaan met klanten, oud-klanten en prospects. U zult moeten achterhalen hoe u en/ of uw merk ervaren wordt. Waar bent u werkelijk goed in en waarin misschien helemaal niet? Hoe staat u ten opzichte van andere aanbieders? Welke ontwikkelingen spelen er die van belang kunnen zijn voor uw huidige en toekomstige dienstverlening? Het zijn slechts enkele vragen waarvan de antwoorden u in de juiste richting sturen. De richting alwaar u het antwoord vindt op die doorslaggevende vraag; welke emotie verbindt mijn merk met mijn klant van de toekomst?!

Het antwoord zal ervoor zorgen dat u een voorkeursplek krijgt in het hoofd en hart van de klant. Zo raakt u trotsvast in het brein. Want wie werkelijk een goed positioneringsfundament weet te creëren, die kan met recht trots zijn. Heel trots. De positioneerders van DailyBrand ondersteunen u daar graag bij. Met kennis, en met trots!

Door: Arend-Jan Top

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *